Mjuuuuusic!

Åh vad glad jag är! Letade fram min Ipod som jag använde för länge sedan eftersom jag skulle se om jag hittade två låtar som Anders ville ha. Tyvärr så hittade jag inte de låtarna.. Men hittade ju massa annan underbar musik! För ett tag sedan så kraschade hårddisken som vi förvarade all våran musik och alla bilder på så plötsligt stog jag där utan musik (bilderna fanns på andra ställen). Men så fanns det ju massa bra musik i min Ipod. Åh, så snacka om att jag kommer tracka Fredrik och Kasper ikväll med all musik :D

Dagen har hittills varit seg. Vi har segat hela familjen, Fredrik har varit ledig idag. Till middag åt vi tortillas och det var väl dagens höjdpunkt :P Haha. Och sen var jag på jakt efter min Ipod som jag lyckades hitta till slut. Men som sagt så var det skit tråkigt att de två låtarna jag var ute efter inte fanns eftersom de är så sjukt bra och väcker många gamla minnen. Och det är inte direkt låtar som man kan få tag på från andra ställen eftersom det var egengjorda låtar.

Vi lyckades faktiskt se fyra avsnitt av Lost igår kväll.. Det är mycket för att vara jag. Och antagligen så blir det några avsnitt ikväll igen efter att Kasper har lagt sig, dock kanske inte så många som fyra eftersom man då måste vara vaken så sent och det är inte kul när man ska upp tidigt med bebis imorgon :P

Det är helt sjukt hur blandad musiksmak jag har, det går ju inte direkt säga vilken musikstil som är min favorit eftersom det kan vara enstaka låtar från olika stilar som jag typ kan dö för.

Just nu är det Nintendo - Remixes - Tetris happy hardcore techno som fyller högtalarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0