Livin´on a prayer

Soliga varma lördag
Har väl inte allt för mycket att berätta egentligen. Dagen har spenderats med att fixa veckans städning. Duktig jag är! Fredrik passade på att åka och storhandla under tiden som jag städade så att man hann med mer under dagen. Kasper har lyssnat på musik, dansat och legat massa på mage och tränat. Idag är han riktigt sommarklädd på grund av värmen.


Ikväll blir det mys och massa skoj med hela gänget :D Längtar verkligen sjukt mycket! Kanske bjuder på någon bild imorgon om det blir något vettigt :P

En rolig grej har dock hänt idag. Min mamma har beställt båtbiljetterna hem från Finland och bokat hotell som vi ska bo på under sommaren i Helsingfors. Jag längtar! Jag, Fredrik och Kasper kommer inte åka med dem till Finland utan möter upp dem där eftersom min mamma och hennes kille åker en vecka innan Fredriks semester börjar. Men som det ser ut nu så åker vi på en måndag och kommer söndagen efter. Så blir en mysig semester till Finland. Har inte bokat vår resa dit än, men jag gör det snart :) Någon som vill vara kattvakt? :P Ska kolla om det finns någon som vill bo hemma hos oss den veckan så att kisse får vara på hemmaplan. Någon som känner sig sugen? Köper förstås en drickbar present från båten om inte annat önskas :P

Ha en underbar lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0