Kom då mina små kycklingar!

Igår kväll läste jag ut min bok. Så nu kan det där paketet från Adlibris gärna komma som vi beställde för en vecka sedan! Fredrik har dock inte ens fått leveransbesked så det lär ju dröja några dagar till. Suck. Jag som ansträngde mig med att läsa ut min andra bok bara för att jag så ivrigt väntat på de här nya böckerna.
Och jag var helt säker på att mitt paket från Ellos skulle komma igår eftersom jag fick leveransbesked förra veckan. Om den inte kommer idag så ska jag maila dem och fråga vart den har tagit vägen! Och det som är irriterande är att jag kan inte spåra paketet med kollinumret heller eftersom den tydligen är felaktig.

Även idag jobbar Fredrik kväll. Suck. Tycker verkligen inte om när han jobbar kväll.


Mys i husses knä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0