Jag försöker..

Ser ni hur hårt jag kämpar för att försöka komma tillbaka? Allt för eran skull. Nu har klockan hunnit bli så mycket som 17.30, har i allafall hunnit med att boka klart allting för Finland resan och tagit ett skönt bad med min kära man :)

Nu blir det snart chili con carne som min käraste står och fixar till i köket och efter det så får jag väl städa undan efter honom :P Haha. Känns som att det alltid blir mycket stökigare när han lagar mat, får helt enkelt nöja mig med att hans mat alltid blir sjukt gott!

Efter 20 anländer sällskapet och jag har väl inte sagt hur taggad jag är? :P


Mitt älskade fluffdjur som tyckte att det var varmt en dag

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Vi tackar och bugar för ansträngningen ;)

2009-05-16 @ 20:36:34
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0