Idag är en bra dag!

Trodde först den här dagen skulle bli jobbig eftersom det är nu som Fredrik börjar jobba kväll. Men efter att Fredrik åkt så messade jag och Madde lite och plötsligt befann jag mig hemma hos henne på hennes soffa :) Vi satt och snackade lite skit innan vi gick ut en sväng och till Ica där båda hade paket att hämta ut. Det var riktigt mysigt att umgås med henne och Melker, vi gör ju det alldeles för sällan.

Så var det för mig att snabbt gå hem och duscha eftersom tiden gled iväg så fort. Skulle hinna tvätta håret och fräscha till mig innan min date med Emma som jag har om drygt 40 minuter. Vi ska ut och käka :) Just nu ligger Kasper på mage på golvet och tränar för fullt, så snart ska han ner i vagnen så ska vi iväg.

Efter att vi varit och ätit så ska vi hem till mig och vänta på att Ica och Kakan ska komma över. Mys :) Jag tycker om sånna här dagar då jag har någonting att göra så att man bara slipper gå ut ensam på sina promenader (börjar lessna så sjukt mycket på det nu, alltså att gå ensam).

Har ännu inte öppnat paketet som jag hämtade ut, men det är Fredrik som beställt nåt "vuxenspel" som han såg hade fått väldigt bra betyg. Så vi får väl ta och spela det någon kväll och se om det var något vettigt :)


Här har ni min älskade idag
(Ljuset blev konstigt och det ser ut som att han får solen i huvudet fast han inte får det)

Ha en trevlig fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0