Helvetesveckan

Hallo hallo
Det gick väl rätt bra på Barnens hus, vi fick lämna in chassit och får låna ett chassi under tiden. Först så strulade chassit som vi skulle låna så då erbjöd hon att vi skulle få låna en helt ny vagn, men den skulle inte fått plats i bilen så vi fick fixa till chassit så att den funkade. Det här är lite annorlunda mot vårt riktiga chassi, det här är ingen lättviktschassi som våran är, den har andra hjul och en annan slags korg. Men det funkar helt utmärkt att använda tills vi får tillbaka våran :) Hon visste inte alls hur länge det skulle dröja så vi får väl se.

Efter det åkte vi till Skogås för att fira min bror. Jag fick hemsk migrän igen, förstår inte vad det är men har haft migrän varje dag de senaste veckorna. Vad kan det bero på, någon som vet? Det är riktigt hemskt och man blir nästan helt förlamad. Jobbigt är det i allafall.

Nästa vecka kallar jag för "Helvetesveckan". Anledningen till det är att Fredrik jobbar kväll måndag-tisdag och fredag-tisdag, alltså kommer han inte hem förrän fram mot midnatt och åker till jobbet redan på förmiddagen. Så jag blir så gott som ensam hela nästa vecka med lillen. Hoppas verkligen att migränen ger sig. Vet inte riktigt vad det är med Kasper heller. Han är väldigt skrikig (det har han iofs alltid varit) men nu gallskriker han även när vi är ute. Tror han är lite ur balans.
Försöker i allafall ha lite planer för nästa vecka så att man inte sitter helt ensam hemma och ugglar dagarna långa :P Och vet ni vad jag drömmer om? Att få sova en HEL natt. Vet nämligen inte när jag gjorde det sist. Av någon anledning kan jag inte längre sova, jag har ont i ryggen och benen, väntar på att Kasper ska vakna, stör mig sjukt mycket på mina grannar och liknande. Men att få sova står högst upp på min önskelista just nu. Kanske får önska mig det i julklapp om inte annat :P

Vad mina inlägg har börjat låta negativa den senaste tiden. Tror mycket beror på just den omtalade tröttheten och migränen, men jag är säker på att det vänder mot bättre tider snart igen :D

Ni får nu ha en fortsatt trevlig söndagkväll och njuta av Helvetesveckan :P

Kommentarer
Postat av: Ullis

Svar: hahaha dock så tror jag snarare att min nakenhet skulle skrämma bort de få läsare som jag har :P

2009-05-24 @ 20:02:18
URL: http://ladyfantasy88.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0