Ganster´s paradise

Det blev inget paket till mig idag. Klockan är 16.20 och har inte fått något sms och tror inte det kommer såhär sent. Har jag något att se framemot nästa vecka då :P Men vi ska ändå gå iväg snart och se om vi kan få ut Fredriks paket.

Har sedan jag nyss skrev fixat lite här hemma, städat sånna ställen som man inte alltid tänker på. Typ tagit loss vridknapparna från spisen och skrubbat de rena och rengjort lite andra ställen i köket. Min mamma var också förbi en sväng och gosade med Kasper och så :)

Åh, jag ser så sjuuuukt mycket framemot imorrn! Ska bli sååååå kul :D Lite mys med hela gänget samtidigt som vi ser på Eurovision och spelar Kakans favortispel. Man får hoppas på att man inte råkar illa ut :P

Nu är det Alice Coopers Poison som fyller rummet här med den underbara stämningen :D Lillgubben börjar bli otålig i babysittern så med det avslutar jag inlägget och önskar er ännu en gång en underbar helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0