Extremt kli och ont i magen

God morgon läsare

Igår kväll hade jag det riktigt trevligt :) Jag och Emma började med middag på LaCampana innan vi kom hem till mig då jag nattade Kasper och senare kom Ica och Kakan på besök. Vi drack några glas vin, åt ost och kex och snackade massa skit. Hur mysigt som helst :) Vi saknade dock Anna :( Den här veckan har jag träffat Kakan två gånger, och båda gångerna utan Oskar.. Det är ju snart så att man börjar sakna Oskar :P Haha.

Idag ska jag och Kasper åka in till stan. Vi åker samtidigt som Fredrik åker till jobbet, och så ska vi åka samma tåg som Kakan också. Detta betyder att jag får sällskap hela vägen fram :) Sedan ska dagen spenderas i varma stan med maaaaassa människor kan jag tänka mig. Får se om jag lyckas hitta nya skor, skulle verkligen behöva det eftersom jag nu måste ha fel slags skor med klänning.

Rubriken? Jo, jag har haft nåt konstigt kli över hela kroppen de senaste veckorna. Vet inte vad det är min hud reagerar på, den brukar reagera såhär om jag kommer i kontakt med fel tvättmedel, men nu har vi ju de tvättmedlet som jag tål. Men det är i allafall riktigt hemskt och jag blir galen.
Och så har jag helt enkelt ont i magen, vet inte vad det beror på heller.

Nu ska jag diska innan Fredrik vaknar vid 9 då vi ska ta och äta frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0