Catfight och en trasig vagn

Jag känner min katt bättre än vad jag känner mig vänsterficka. Jag hade så rätt nämligen. Innan jag och Kasper gick ut på promenad igår så gav jag katten sin mat igen (varför vi har bråkat kan du läsa i föregående inlägg) och precis som jag trodde så hade hon kissat på badrumsmattan under tiden vi var ute. Jag skällde på henne och tog bort hennes matskål igen och då vart hon arg på mig och började klättra på möbler i sovrummet och sparka ner saker från dem. När jag sa åt henne att lägga av så vart hon sur. Efter ett tag hör jag ljud från köket och då välter hon sin vattenskål och skriker för att hon är så arg. Yes.. Så kan vissa dagar med våran katt se ut :P Ett tag senare när jag satt på soffan så kom hon gåendes mot mig och såg jätteledsen ut och hoppade upp i mitt knä och man såg verkligen hur hon bad om ursäkt, och då tyckte jag att hon hade tagit sitt straff så hon fick tillbaka sin mat. Senare hade vi lite försoningsgos (kan misstolkas) i soffan. Så vi blev vänner igen.

Och annars då.. Jo, igår när vi gick ut igår så märkte jag att handtaget till våran vagn hade gått sönder! Suck säger jag bara. Vi har ju en Brio Happy och köpte den helt ny, vi har använt den i lite över fem månader och nu har handtaget gått sönder.. Jag hade faktiskt högre förväntningar. Så idag ska vi åka förbi Barnens hus för att lämna in vagnen (tack och lov för garanti). Jag hoppas att vi får ett nytt chassi direkt, det blir ju inte så himla lätt att leva utan vagn. Vi får i allafall skjuts av min mamma och hennes kille, efter det ska vi iväg med dem till Skogås. Vi ska nämligen åka och fira min bror som fyllde 25 i torsdags :) Där finns en liten bebis :) Eller liten och liten.. Sist min mamma såg den så tyckte hon han var ganska stor för att vara två månader.

Håll tummarna för att det löser sig med vagnen!

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Haha vilken härlig katt!!!

2009-05-24 @ 14:17:55
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Ullis

Svar: Haha jaa men jag vill ju inte lägga upp porrbilder i bloggen som alla kan se, de bilderna ger jag ju till dig privat ju ;).



Snacka om fight du hade med katten då :P

Tråkigt det där med vagnen...hoppas att dom kan fixa det på en gång så ni slipper vara utan.

2009-05-24 @ 14:18:52
URL: http://ladyfantasy88.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0