Babymöte

God kväll alla läsare!

Idag har vi haft en härlig dag :) Innan Kasper skulle äta sin lunch så tog vi våra grejer och gick hem till Erica och Loke. Där låg Kasper och Loke på soffan och skrattade åt varandra ett tag innan de båda fick avnjuta lite lunch :) Efter det tog våra gossar en liten tupplur och då kunde vi mammor sitta och snacka lite skit, käka vindruvor och sitta på utegården och sola lite. Härligt väder har det verkligen varit!
Kasper fick låna Lokes babysitter och blev helt frälst vid den. Det är en sån där som gungar av sig själv och som kan spela en melodi också.

Den var så skönt att Kasper tog sig en tupplur efter lunch :)

Efter att ha stekt ett tag gick vi in och satt med våra gossar som fick sitta och skratta åt varandra lite mer. När de små liven hade ätit sin middag så begav vi oss ut. Vi gick upp till centrum och satt där vid skuggan och snackade lite och gosade med våra små, i och för sig så är varken Kasper eller Loke speciellt små eftersom båda är lite större än vad medelkurvan säger. Ordentliga karlar vi har!

När vi kom hem var det redan dags för Kaspers kvällsmat, och efter att ha fått den så total däckade han i sin säng. Och när Kasper hade däckat så tyckte jag att jag kunde unna mig själv lite lyx. Jag tog och fixade mig ett bad, hade ansiktsmask och låg där i badet och läste min bok. När jag läst klart rakade jag benen och efter det gjorde jag en bodyscrub som jag fick av Ica i födelsedagspresent, så nu doftar jag riktigt gott!

Nu blir det bloggläsning och slösurfning tills Fredrik kommer från jobbet!

Kommentarer
Postat av: Johanna, gravid i vecka 38

Vilken slappis efter en hel dags ansträgningar :) Skönt med vila då må jag tro! :)



Kram J

2009-06-01 @ 14:47:30
URL: http://hojtan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0