Julklappsutdelning

Jo, julen är förbi.. Jag vet. Men ikväll ska jag och mina flickor ses och ha vår julklappsutdelning. Och så blir det lite pojkar med också, men de får inga julklappar :P
Snackade med Ica på msn och vi kom fram till att det var 1,5 månad sen jag träffade mina flickor. Sista tiden av graviditeten mådde ju jag ingen bra och ville bara ligga hemma ensam och inte göra någonting alls. Men nu är jag tillbaka i spelet igen. Sen har det hunnit gå lite över tre veckor sen min lilleman föddes, men ändå har inte vi kunnat ses. Bara för att vissa ska vara envisa och vara sjuka :P Men idag. Äntligen :)
Håller precis på att skicka över bilder från mobilen med bluetooth till datorn som jag tagit på min lilla gubbe. Han får nog räkna med att bli fotad mycket under sina dagar :P Nu ligger han snällt och vilar i sin babysitter. Snart ska han få ta ett skönt bad som han så mycket älskar att plaska runt i :) Sen måste jag pumpa innan alla kommer 18.30. Då ska vi beställa hemkörning med mat :) Jag är faktiskt väldigt sugen på typ ost- och skinksallad. Får se om det blir det :)

Imorgon ska vi till BVC 9.30 för vanlig kontroll. Sen måste vi hinna tömma min pappas lägenhet, och då kommer vi få lite nya möbler och en tv på 42 tum, hur den nu ska få plats där våran tv står nu. Det återstår att se med spänning. På tisdag får vi antagligen fortsätta med tömningen och sen på onsdag är det nyårsafton :) Får se vad som händer då, planerna ska pratas igenom idag.

Nu ska jag sortera in bilder i rätt album och sen bada gubbe :D

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh! Nu ångrar jag mig om pizzan, blev skit sugen på ost-skinksallad bara för det nuuuuw :P By the way, kan du inte lägga upp någon ny bild på dig på bloggen :) ? Kraaaam

2008-12-28 @ 20:12:18
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0